Máte právo podat stížnost, podnět nebo připomínku na kvalitu sociálních služeb.
Jak podat stížnost, připomínku?
a) písemně
- anonymně (bez uvedení jména)
- s uvedením jména
Jak?
- do schránky přání a připomínek, na chodbě u hlavního vchodu OUN
- dopisem na adresu OUN, Jungmannova 972/25, 779 00 Olomouc
- emailem na adresu ounol@ounol.cz
b) ústně
- osobně
- přes zástupce, který stížnost vyřídí za Vás
Kde?
- u vedoucího organizace
- u sociálního pracovníka
Vyřízení
Do 30 dnů obdržíte písemné vyjádření ke stížnosti. V případě anonymní stížnosti bude vyjádření vyvěšeno 30 dnů v prosklené vitríně v budově OUN, vpravo, za vchodovými dveřmi.
Stále nejste spokojeni?
Obraťte se na vedoucího oddělení sociálních služeb Krajského úřadu Olomouckého kraje, Jeremenkova 1191/40A, 779 00 Olomouc nebo na Kancelář veřejného ochránce práv, Údolní 658/39, 602 00 Brno-střed.